Mariska en Martiena - Team Zichtbaar Netwerken

 

 

Het cadeau van gisteren ging totaal om en over jou.
Nu hebben wij een ander leuk idee, wat als we nu de klant centraal zeggen.

 

Hoe gaaf zou het zijn dat je gewoon je klant of juist je volgers eens bedankt?
Zij hebben immers het vertrouwen in jou en bedank ze hier gerust eens voor.

 

Hoe ga jij jouw klant bedanken?

 

 

Mooie bedank post maken
Je zal het zien, maar het wordt enorm gewaardeerd als je ‘dank je wel’ zegt.

 

Mooie kortingsactie
Wil jij jouw volgers misschien bedanken om ze een exclusieve korting te geven.
Helemaal geweldig toch en zeker nu de Kerst aanbreekt. December is al duur zat.

 

 

 

Een gouden Presentatie tip met K:
In alles wat je doet in jouw mooie onderneming is het verstandig
om te denken zoals jouw klant dit doet.
Door klantgericht te zijn, kan je beter het
probleem voor hun oplossen. Denk echt aan je klant en verplaats je in die persoon.

Je doet het niet voor jezelf. Tijdens je presentatie raden we je aan
om juist publieksgericht te zijn. Zet echt die klant centraal!

 

Delen van je bericht
Vergeet ons niet te taggen door @zichtbaarnetwerken aan je bericht toe te voegen.

Zo krijgen wij hier melding van en kunnen wij jouw bericht weer delen op onze Instagram Stories.

 

Tot morgen!

 

Voorbeelden van vorig jaar!